Forfatter
Tittel Det stille atferdsproblemet: innagerende atferd i barnehage og skole
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken har søkelys på stille og tilbaketrukne barn og ungdommer som ofte blir borte i en hektisk barnehage- og skolehverdag. Forfatteren presenterer erfaringer fra samarbeid med pedagoger, foreldre og hjelpeapparat, og viser til konkrete tiltak som fremmer eller hemmer samarbeid med barn og unge med innagerende atferd. Utfordringene blir også drøftet mot nyere forskning og teoretiske perspektiver inspirert av sosialpsykologien og eksistensfilosofien.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001159nam 22002051 450
*00156942
*00520120207070000.0
*008 2011 a 00nob 2
*015 $a0280154$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-450-1207-1$bh.$cNkr 249.00
*08231$a371.93$zh$25
*090 $c371.93$dL
*1000 $aLund, Ingrid$jn.
*24514$aDet stille atferdsproblemet$binnagerende atferd i barnehage og skole$cIngrid Lund$wstille atferdsproblemet
*260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2012
*300 $a158 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aBoken har søkelys på stille og tilbaketrukne barn og ungdommer som ofte blir borte i en hektisk barnehage- og skolehverdag. Forfatteren presenterer erfaringer fra samarbeid med pedagoger, foreldre og hjelpeapparat, og viser til konkrete tiltak som fremmer eller hemmer samarbeid med barn og unge med innagerende atferd. Utfordringene blir også drøftet mot nyere forskning og teoretiske perspektiver inspirert av sosialpsykologien og eksistensfilosofien.
*6501 $aAtferdsvansker$0spesialundervisning$1371.93$2BS$9nob
*9500 $aAtferdsproblem$zAtferdsvansker$0spesialundervisning$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening