Grimstad bibliotek

Digital kompetanse: helt enkelt
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Digital kompetanse: helt enkelt
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • q004 K
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2014
Noter
  • Boken gir en grunnleggende innføring i bruk av digitalt utstyr, med spesielt fokus på nettbrett og mobiltelefon. Forfatteren bruker eksempler fra ulike plattformer: Apple, Android og Windows. Boken er rettet mot lærere, som skal følge kravene læreplanene stiller til digital kompetanse, og andre som ønsker å lære mer om bruk av digitale hjelpemidler, apper og programvare. Har innholdsfortegnelse
ISBN
  • 978-82-584-0622-5
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001278nam  22002651  450
*00169842
*00520140913070000.0
*008       2014           a          00nob 2
*015  $a0410183$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-584-0622-5$bh.$cNkr 335.00
*08231$a004$zh$25
*090  $bq$c004$dK
*100 0$aKristiansen, Eli$d1950-$jn.
*24510$aDigital kompetanse$bhelt enkelt$cEli Kristiansen
*260  $aOslo$bYrkeslitteratur$c2014
*300  $a131 s.$bkol. ill.
*505  $aHar innholdsfortegnelse
*520  $aBoken gir en grunnleggende innføring i bruk av digitalt utstyr, med spesielt fokus på nettbrett og mobiltelefon. Forfatteren bruker eksempler fra ulike plattformer: Apple, Android og Windows. Boken er rettet mot lærere, som skal følge kravene læreplanene stiller til digital kompetanse, og andre som ønsker å lære mer om bruk av digitale hjelpemidler, apper og programvare.
*650 1$aInformasjonsteknologi$1004$2BS$9nor
*950 0$aData$qelektronisk databehandling$zInformasjonsteknologi$9nor
*950 0$aDatabehandling$zInformasjonsteknologi$9nor
*950 0$aEdb$zInformasjonsteknologi$9nor
*950 0$aElektronisk databehandling$zInformasjonsteknologi$9nob
*950 0$aIKT$zInformasjonsteknologi$9nor
*950 0$aIT$zInformasjonsteknologi$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Grimstad bibliotek - HovedbiblioteketFilosofi og psykologi